hundertwasserblog

Home » common info » Weer een nieuwe tentoonstelling

Weer een nieuwe tentoonstelling

Ik heb vandaag weer een nieuwe Hundertwasser tentoonstelling toegevoegd.
Voor de echte liefhebbers zijn er dit jaar genoeg mogelijkheden om zijn werk te bekijken.
De afstanden kunnen soms behoorlijk zijn, maar voor een lang weekend weg is het misschien een goede bestemming.

Geef me een berichtje als je naar een tentoonstelling bent geweest, ik ben namelijk benieuwd wat je er van vond.

Misschien een goed onderwerp voor een pol op deze weblog?

Ook heb ik nog een paar updates aangebracht bij de log over de Tentoonstelling Architectuur van Hundertwasser in de Kunsthal Rotterdam

Groeten, Rogier van den Berg

webmaster:
www.hundertwasser.nl en http://hundertwasser.web-log.nl


5 reacties

  1. Mieke zegt:

    Kan iemand mij vertellen waar de volgende tentoonstelling(en) is of zijn? Tnx.

  2. sara de waele zegt:

    ik wil iets meer over hundertwasser weten ik zit in het eerste middelbaar en vind dit interesant

  3. sara de waele zegt:

    ik wil iets meer over hundertwasser weten ik zit in het eerste middelbaar en vind dit interesant

  4. Astrid/Leonieke zegt:

    Wij willen graag een reproductie van Hundertwasser….. Zijn die ergens verkrijgbaar?

  5. Hundertwasser Reprodukties zijn doorgaans te koop bij diverse Hundertwasser gebouwen.
    Bijvoorbeeld in het winkelcentrum tegenover het Hundertwasserhaus in Wenen en in het Hundertwasserhaus zelf.
    Ook in het Station van Uelzen bij Hannover.
    En vaak ook tijdens grote tentoonstellingen.

    Groeten, Rogier

    http://hundertwasser.web-log,nl
    http://www.hundertwasser.nl

Reacties zijn gesloten.

