hundertwasserblog

Home » Tegelwerk in Hoorn » Reizen naar Hundertwasser Architectuur

Reizen naar Hundertwasser Architectuur

16 maart 2004, door Janneke Monshouwer

Hundertwasser was een geniale grootheid: pionier/kunstenaar/filosoof- helaas overleden in 2000. Gelukkig is Peter Pelikan er, de Weense architect die 20 jaar nauw met Hundertwasser heeft samengewerkt, die anderen kan inspireren en adviseren.

Wat ik zo leuk vind aan Hundertwasser: het is niet alleen creatief en menselijk met veel mooie natuur, maar ook zo speels en vrolijk. Hier wil ik nog graag op wijzen: Zie ook www.hundertwasser.at en www.hundertwasser.nl en ook: Google- als je Hundertwasser intikt.

Ook wil ik hier nog graag vertellen dat ik ook reizen (op maat) organiseer om mensen kennis te laten maken met Hundertwasser architectuur.

De eerste reis is half april a.s. naar Oostenrijk (5 dagen, 4 nachten). Architect Peter Pelikan wil ons daar rondleiden.

De 2e reis is kort daarna naar Duitsland (4 dagen, 3 nachten).

Die reizen ga ik filmen voor prachtige films over Hundertwasser architectuur die ook op TV uitgezonden kunnen worden.

Voor wie interesse heeft om mee op reis te gaan, wat erg leuk en informatief zou zijn voor beleidsmakers: ik ben bereikbaar op emailadres coreline@worldonline.nl en telefonisch: 035 628 18 05.

Janneke Monshouwer, Hilversum

