hundertwasserblog

Home » Hundertwasserhaus » www.hundertwasser.nl not available at the moment!

www.hundertwasser.nl not available at the moment!

At the moment it is not possible to visit www.hundertwasser.nl
It is inactive due to reconstruction work en moving to a new provider.
I hope the site will be back in a couple of weeks.
In the meantime I keep you informed via my weblog http://hundertwasser.web-log.nl

Op het moment is mijn website www.hundertwasser.nl niet te bereiken
Ik ben druk bezig om mijn website te verhuizen en ik ben bezig met enige aanpassingen aan de website.
Natuurlijk hou ik je via mijn weblog http://hundertwasser.web-log.nl op de hoogte van alles wat er in de wereld van Hundertwasser gebeurt.

Webmaster (Rogier van den Berg)


2 reacties

  1. wij vinden hundertwasser een hele goede kunstenaar wij hebben veel interese voor hem we wilen graag wat meer over hem weten!
    1.waarom was hij ook psygoloog?
    2.wie was zijn familie en hoeveel broers/zussen had hij?
    3.welke kunststroming had hij?
    4.waarom gebruikte hij nooit rechte lijnen?
    5.wat is boomplicht en wat is raamrecht?
    wilt u ons antwoorden???😉
    groetjes sarah en louise🙂

  2. Alle informatie kun je via mijn weblog vinden.
    Bezoek ook de weblinks. Ze staan in de rechterkolom.
    Als je een goed email adres intikt, kan ik je een antwoord sturen.
    Groeten,
    Rogier

Reacties zijn gesloten.

