hundertwasserblog

Home » Hundertwasserhaus » Still working at www.hundertwasser.nl

Still working at www.hundertwasser.nl

At the moment it is still not possible to visit www.hundertwasser.nl
It is inactive due to reconstruction work en moving to a new provider.

I am very busy with the design and the extention of the website. There will be a lot of new pictures and I am making some picture albums.
I hope the site will be back in a couple of weeks.
In the meantime I keep you informed via my weblog http://hundertwasser.web-log.nl

Op het moment is mijn website www.hundertwasser.nl niet te bereiken
Ik ben druk bezig om mijn website te verhuizen en ik ben bezig met veel aanpassingen aan de website.

Ik ben erg druk bezig met het design en diverse fotoalbums met honderden nieuwe foto’s.
Enkele foto’s van mijn bezoek aan Die Gruene Zitadelle in Magdenburg kun je in klein formaat al op deze weblog bekijken.

De gouden kogels op de woontoren
van Die Gruene Zitadelle

Natuurlijk hou ik je via mijn weblog http://hundertwasser.web-log.nl op de hoogte van alles wat er in de wereld van Hundertwasser gebeurt.

Webmaster (Rogier van den Berg)

